11.11.10

Huvipuudumatus

Absoluutselt ei huvita....
Tahaks kirjutada mängu, aga ei saa...

Aweron on puudu, kohe nii puudu, et ei saa kirjutada...hakka või võtma ette reisi Tartusse.
Aga kuna Tartu...on TARTU, mis mulle kohe sugugi ei sobi seoses teatud asjaoludega kaugest lapsepõlvest, mis mu mõttemaailmas siiani uitavad....väldin ma Tartut osavasti.

Viimane mäng ei parandanud olukorda - Aweron oli nagu olemas... :P, kas on miraaž või illusioon...selles oli küsimus ja kuna pärast kuidagi oli kole kapsas olemine...siis ei suutnud ma end kokku võtta ja sulanduda...
Liiga hea oli Cratikuga eemal jutustada...

Aga on PLAAN!
Ja plaan on seekord eriti EVIL, seoses sellega, et mängukoht, mille välja valisin mahutab 25 inimest....siis...mida teevad ülejäänud 33?
Viimase mängu seisuga, on asi muutunud pisut kahtlaseks...
Mängijaid on palju saanud...aga kes siis saab mängida? Kiiremad? Tragimad? Vanemad?
Kogenumad?

Selles on küsimus...seda enam, et ma ei saa muuta 4 inimese saatust...(Firiel, Acrata, Hulkur ja Aweron - viimased ellujäänud tegelased aastast 2005)
Kuidagi tõmbame joone nüüd 5 aastaga alla tunne on...

Avastasin see mäng endale "uue mänguasja" ka :P - üllatavalt tore oli, ma arvan, et ei saa muud moodi, ma pean ju ometi katsetama...nooh...üks väike vahemängukene kasvõi...sest kevadeks on mul midagi...tagataskus varuks....nii öeldes padaäss...

Ma tunnen puudust, sellest mis kõik võiks olla...olemiseni on pikk tee...
Aga olge valmis...ehk...veebruaris...või märtsis...



0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht