8.8.05

Tagasi...

oh jahh...

Mäng oli SUPER!!!
Eriti head olid mu kullake Dzeimi ;), Anna Olesk, Mitjake... Ma pole kaua aega saanud selliste elamust... Muljeid?
hmm, seda lihtsalt ei saa sõnadega kirjeldada, see on nagu sõit karuseelil ja esimene teismelisena saadud suudlus, nagu torm merel ja põgenemime reaalsuse eest...kokkuvõttes- kes on seda kogenud, mõitsab... ja kes seda ei soovi kogeda, ei saa nagunii aru...

PS. Mu siiras austus, majarahvas! (kohati tundsin teile kaasa...teil oli nagu mäng mängus...teiste eest varjatult, ja teid ei saanud kuidagi intriigidesse kiskuda, aga ma ma tean, et teil oli võimas tunne...igatahes, mina poleks vist selles olukorras vastu pidanud...)

Sünnipäev...
Lõbus, kuid pole just hea olla kaine, kui kõik ümberringi on lõbusas tujus... muideks, organiseeritud kaos võiks minu mõistes just niimoodi välja näha :P

OG... :S
ja pole kaua aega saanud tunda sellist peavalu ja palavikku...
(hmm, ma loodan, et ma ei jäänud vahele...ja suutsin mängida rolli, kõik on ok ka kogu tagasitee linna...)

ÖÖsel elasin üle totaalse õuduse, magada ei saanud, hinge mattis ja mitte mingit und kogu öö... hirm puges suure musta kollina mu küljealla ja urises rahulolevalt... :'(

Aga hommikul oli VAJA tööle minna...zombistununa, vaevu püsti seistes..kohusetunne on hirmus asi ja kuulub hävitamisele minu repertuaarist...

Ja ei mingit larpipohmakat..kuhu ta jäi???? :O
See pole aus, ma ju ootasin seda.... see annab poweri nädalateks... Hmm, ma arvan, et vihm pesi selle maha :(

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht