5.9.05

lühiülevaade- "lasteaed"

kuidas suhtuda sellesse, et 18 tädilaps veedab koos sinuga nädalavahetust???
:@
REEDE
...seda minagi... kõik oli nii korralikult minupoolt planeeritud!
Kõigepealt reedeõhtul saabumine- palusin kell 17.00 minu juures siis olla, et koos midagi ette võtta ja mõelda vaid kell 23.37 ta lõpuks jõudiski kohale... sellega hakkas "FUN!"
ÖÖ
Olles pool laibstunud olekus vajus ta kohe ära magama, minu õnneks, tegelesin plotiga ja kirjutasin märkmeid.
LAUPÄEV
HOMMIK
Pärast kohvi ja võileibu ja muud tegevust, mis minul oleks aega võtnud maximaalselt 30minutit ja milleks temal kulus 2 tundi jõudsime me selgusele, et me läheme śoppama....oo jee, sellest mõttest hakkas mul juba kergelt valutama pea ja tõmblema närvid...
sundisin end rahulikuks ja me läksimegi kell oli 11,26 kui me väljusime korterist.
LÕUNA
Sihtpaik, kesklinn, turg, Stocman, Viru keskus, WWpassaz jne, minu nõudmine oli kindlasti läbi raekoja platsi minek - noh ja ma saingi täpselt 22 minuti vaadata moe-śoud, siis öeldi et ta tahab korterisse minna, end sättima, kell oli 15.00- sättima kella kuukes :O
Nojahh..lõpuks me suure kappamisega jõudsime sinna 15.41
Sellist garderoobi ja muud möllu mis siis lahti läks on raske kirjeldada- tõmbusin kööki et teha pisut lõunat... Vahepeal oma tuppa vaadates (sisse ei julgenud minna...) sest ühe sõnaga väljendades see oli KAOS!!!
Kui ta oli riietunud ja meikinud jne ja lõpuks sööma hakkasime (tuletan meelde LÕUNAT!) oli kell 17.57 ja kell 18.22, ma suutsingi ta Go Livele saata...
ÕHTU
olin äärmiselt rahulik... kuni kella 23.41-ni! (see oli saavutus)
siis sain messi:"Läksime "Terraariumi", mine magama helistan kui olen maja juures!"
ÖÖ
Uinusin oma voodikeses, kell 01.47.... Olles võtnud palderjani ja joonud pool klaasi suhkruvett...
Mida te mõtlete- BLONDIIN, ja küllaltki ilus ja ESIMEST korda omapead võõra poisisga TALLINNAS!!!
Ärkasin, kell 05.13 telefoni kõne peale... Zombistununa panin riidesse ja läksin liftiga alla 8.korruselt ust avama... Tema seisundit ei mäleta, magasin püstijalu ja kuidas me tagasi üles jõudsime ei mäleta samuti... Hmm, lõhnas kergelt alkoholi järele...hommikul... Aga oli elus see oli peamine ja ilma eriliste vahejuhtumiteta tema arvates!
PÜHAPÄEV
HOMMIK
Minu hommik hakkas kell 8.40 isegi suutsin niikaua voodis vedeleda... Hoolimata sellest et pool seitse juba silmad lahti tegin. Tõstsin lihtsalt ploti materjalid alla enda juurde voodisse(hea kui voodi on kirjutuslaua kõrval :P) ja tegelesin edukalt plotiga, mõtlesin välja kolm uuti intriigi ja siis veel midagi, millest ma rääkida veel ei saa, aga see viimane muutis mu tuju eriliselt heaks :D
Tõusin ja põgenesin toast...Mu kallis öömajaline ärkas 11.56 ja küsis, et miks ma teda varem üles ei ajanud...
LÕUNA
Tema sõi hommikust, mina lõunat... Ma olin jälle unustanud, et keedetud lillkapsas struuvitud porganditega ajab mõne inimese hulluks :S Lihtsal põhjusel, et see on jäle...noo, minu arvates oli küll väga maitsev- ise tegin...
Siis ta "uppus" kakskümmend minutit veel pesemas ja pärast selga panemist kadus, et kunagi taas tulla...
ÕHTU
Tundsin, end kohutavalt... Pea valutas, käis ringi ja ainuke hea asi oli see, et ma mõtlesin PLOTILE paar eriti kreisit asja juurde, huvitav kas Grimmu nõustub sellega? Kunagi saan ma ka selle teada... Ronisin kell 20.30 voodisse ja ärkasin alles esmaspäeva hommikul

JÄRELDUS: ettevaatust väikeste 18.aastaste tädilastega!

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht