26.8.05

Täna on hullumaja

kui mu ülemusel oleks 25% ajusid vähemalt siis ehk ta ei oleks nii loll...
aga see on ju asjata lootus, mina pean LAUPÄEVEL tegelema lauaga, aga keegi ei mõtle, et mul on vaba päev ja nii edasi, et ma tahan puhata ja mängida ja see kõik käib mulle hullusti närvidele ja ma olen päris pahane ja mul ei ole seda mitte kellegile öelda ja mind kohe kuidagi ei lohuta teadmine, et täna õhtul saab mul olema tore, koos Grimmuga "Maskeraadi" alustada (mis siis et mina sellega juba peale SoMi mängu algasin...) - nüüd hakkab aktiivne tegevus...

Läheb ju kaua...
AGA HOMME ON VAJA TÖÖLE TULLA!!!

No öelge ometi, et see pole aus!!!
:(

1 kommentaari:

Blogger Gea ütles ...

On jah ebaõiglane :( Kalli ja pai.

august 29, 2005  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht