31.8.05

Xsel :D

..täna hommikul oodates oma kella 7.56est bussi nr 55 sõitis ja peatus selles peatuses buss nr35 ja seal, akna all eestpoolt lugedes teisel pingil istus Xsel :D- no vot teda ma küll ei osanud oodata, sellisel kellaajal sellises kohas... ELU LIHTSALT ON ÜLLATUSI TÄIS!


Ma ei uskunud oma silmi...aga see oli tema, mul oli tükk aega hea tuju...
Täpselt niikaua kuni tööle jõudes avastasin, et mu ülemus on ka kohal... ja ei viitsi täna mitte midagi teha... ja sellest tulenevalt tegin ma jälle üksi supi ja neli praadi ja magustoidu...

Aga sellegi poolest see oli Xsel ja mul oli pagana hea meel teda näha...

2 kommentaari:

Blogger Helin Loik-Tomson ütles ...

Ic, kusjuures täpselt samad sõnad, mul oli ka pärast tükk aega naeratus näol :D. (Ma käin Lasnamäe teises otsas koolis;))

august 31, 2005  
Blogger Lemmi ütles ...

Ja mina kaaa! Nägin Xelynit läbi bussi nr 52 akna Narva mnt-l bussipeatuses : ) Aga enam ma seda nägemust ei saa, sest tramm nr 4 liigub alates tänasest jälle ja 52-le teen lehva-lehva.

september 01, 2005  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht