4.11.05

emme juurde...

kõik, mina tahan koju, tahan emme juurde, "Tupsu" juurde...

Linn on kummalne koht... Tühjaks pigistatud sidruni ja tühja meepurgi tunne on...natuke mõrkjas ja kleebuv...

Aga kodus on HEA! Kõik on nii nagu peab ja nagu vanasti, nagu siis kui ma olin väike ja rumal...nüüd ma olen ainult rumal ja usun pimesi armastusse.

Iga asi, mis millekski on hea, on millekski ka halb... Mina ei ole hea ja halb ka mitte, pole just ilus ega ole ka vist inetu, pole lihtne aga pole ka keeruline, pole oma ja pole võõras...

Ma ootan sind tagasi, mu kallis - kaugel, miks peab Iirimaa olema kaugel, miks sa ei võiks kirjutada... Ma vajan sind sõbrake, rohkem kui sa arvatagi oskad, sa olid mu post millele linnas toetuda sain, olid mu saatja teatris, olid mu kaaslane konserdil...

Alles siis suudame mõista asjade ja inimeste väärtust, kui meid nendest lahutatakse -ma loodan, et sa ei unusta mind ja oled seal temaga õnnelik, sest mina ei suutnud sind õnnelikuks teha...sellepärast sa ju läksid...ma tean, su õde ütles mulle, kui me hingedepäeva hilisõhtul jalutasime Russalka juures Pirital.
Nüüd ma siis tean...hea seegi...

Hmm, meeleolumuusika "Vampiiride tants" laul: "Sarah´ile"...ja "Öölaps"
...ja pisarad üle mu pilvise palge...nõnda vaatan ma sind oma silmades...

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht