27.10.05

Tagajärjed...

on täiesti olemas ja mitte just väga meeldivad...

1.) Äge neelu ja ülemiste hingamisteede põletik.../huvitav...mina magasin ju soojas ja kuivas...ja olin hästi hoolitsetud.../

2.) Sügisene üleväsimus ja stress.../huvitav...mina küll sellist diagnoosi ei lootnud, mina pole väsinud, minuga on kõik korras...mida need arstid ka teavad.../

3.) KEELATUD ON KÕIK, mis seostub sõnaga LARP! /sorry, dok, see on juba liig, mis liig, Maskeraad on tulekul...sorry, aga see viimane käsk-soovitus stiilis JÄÄB ÄRA!/

4.) Anitibiootikumid...14 päevane kuur /never! Sa võid neid kirjutada palju soovid...ma võin need isegi osta, aga ma nagunii unustan neid võtta...KEEMIA rünnak!!!/

5.) Arsti juurde tuleb tagasi minna.../Sorry, mul pole aega tegeleda mõttetute külaskäikudega sinu suurde...dok! Sest sa TÜÜTAD mind oma jutuga!Ma ju seisan veel püsti või kuidas...järelikult olen TERVE! Minuga pole mõtet vaielda ma olen AMBUR!/

6.) "&%&/=)/#%¤#/&%!/()/!()/...sorry, kommentaar kõlaks umbes sama moodi...

7.) Ma tulen ikka reedel, esmaspäeval jne tööle... /FAKT!/

Kõik ülevaade on lõpetatud tänan tähelepanu eest!

PS:
Meil on uus kodukaaslane, ta nimi on Liina... /Me teeb temaski veel Larpari :P/
Elu on jäälill, mu aknaklaasil... :D
I am really happy!

7 kommentaari:

Blogger Gea ütles ...

Arst keelas larpi ära? :D

oktoober 27, 2005  
Blogger Kuldmari ütles ...

Mul keelas arst igasuguse ujumise ära. Igaveseks. Isegi basseinis. Mis te arvate, et ma pole sestsaati kunagi ujumas käinud ve?

Liiliaid just umbrohuks ei peeta, seega, vaata ette ja hoia jalad soojas ja kuivas. Muu tuleb isegi. Paar sooja sõbrakallit ka! Ja oi, mesi on magus, kurgule hea, hinga tööl kartuliauru sisse ja pole hullu miskit. Me veel mängime..

oktoober 27, 2005  
Blogger Liilia ütles ...

Jah, Aeg- arst keelas LARPi ära...
Tema jaoks tähendab larp külma ja märja ilmaga õues ekstreemsetes olukordades matkamist ja lageda taeva all ööbimist - ja seda sõna all "teeme teatrit" :P
/me ei hakanud teda valgustama ka... Aga see oli lõbusaim hetk arsti juures ;)/

oktoober 28, 2005  
Blogger Kuldmari ütles ...

Päeva raamat oleks seega "Polkovniku lesk". Soovitan soojalt!

oktoober 28, 2005  
Blogger Liilia ütles ...

Ok, kui rollilehed üle viskavad haaran vahepeal selle raamatu järele...tagajärjed, mis tulenevad raamatu lugemisest(ülekandumise võimalusega rollilehdedesse), palun suunata Kuldmarjale! ;):P

Ma olen hästi korralik- esmaspäevaks on kõik korras...(loodan vähemalt!)

oktoober 28, 2005  
Blogger Gea ütles ...

Noh, siis ei keelanud ta sul mitte larpi, vaid külmetamist :) Maskeraad ju selle tõttu ei kannata, sest rolle kirjutad sa soojas toas, aurav teetass nina all, eksju?

oktoober 28, 2005  
Blogger Di ütles ...

Tee endale grokki. Hoiab soojas, mõjub kurgus ja mujal elavatele kriipivatele kassidele hästi, ja teeb meeleolu ka paremaks ;)

oktoober 28, 2005  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht