30.10.05

...ööloom...

arvutihiir ja nahkhiir on mu sõbrad....

On pühapäev, küpsetasin hommikul pannkooke ja mõtlesin Somnikutele...
Firielile ja Sprotile... Kuldmarjale, kes pannkoogi lõhna peale kööki kodis, rohelisse magamiskotti mässituna...
Nostaliga tuleb peale...ma olen hull, ma tahan tagasi.../ekstreemsesse mängu ja päästva Firieli katuse alla.../

Täna on eriti hull olla...rohud mõjuvad eriti viltesaks tehes mu olemise ja saan ainult riielda kõigilt...et ma korralik ei ole...

nuuks...ma siis olen korralik!
Prooviks natukene ainult- muidu võib see harjumuseks saada...

4 kommentaari:

Blogger Kuldmari ütles ...

Sa pole ainuke, kulla Liilia. Teiselpool 100% taaskasutuses olevat elektronidevoogu uitab veel üks zombi, kohvikruusi sang käes, ringi raalisisemuses.
Ja ma ei taha mõelda, kuidas seda korralikolemist markeerida. Seega, ei pane seesugust mittekorralikkuse silti kellelegi teisele külge. No vähemalt natuke aega; kuni ma ise öösiti magama hakkan jälle.

Täna hommikul läks mõte just sinu pannkookide peale, muide.. Peaaegu tundsin seda lõhna. Ei ole tagasioleku vastu: see oli tõesti armas! Nagu siis juba ütlesin: sa tegid minu jaoks selle pühapäeva hommiku; nagu lapsepõlv oleks tagasi olnud. Tähh!

oktoober 31, 2005  
Blogger Marek ütles ...

Aga minu peale ei mõtlegi? :(

oktoober 31, 2005  
Blogger Liilia ütles ...

Kulla Pip, kui sa vaatad mu perekonna pilti, siis ma püüdsin sellest poisist sind teha...

Nuuks.../me ju tahtis SINUGA koos mängida :S/
Saatus...

Aga usu, sellest sinu asendusest saab toreda supi Maskeraadile, iga halb on millekski hea ka!
:D

oktoober 31, 2005  
Blogger Marek ütles ...

=)

oktoober 31, 2005  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht