26.11.10

Ma armastan teid kõiki....

Tänane päev oli samasugune, kui eilne...ainult selle vahega, et öösel panen ma oma pea padjale maakodus.
Homme tuleb maal ettevalmistada esimest adventi tupsikutele ja siis sõit Jõhvi.

Ma pean tunnistama, mulle meeldib õpetaja olla. Seisad klassi ees, noored on huvitavad, nende vaated, nende mõtted.
Jõhvi on ka huvitav oma arhitektuuri ja vanade kirikutega ja uute euroteedega, mis peaks ütlema on väga naljakad ning sobiks pigem kuhugi suurlinna, kui sinna...

Aga siin on rahulik...
Vaid, mina mu mõtted ja ühikatuba...
E-kool on saatanast!!! Aga muidu on kõik tore...

Väsimus tikub ligi...ei haigeks jääda ei tohi...peab kevadeni vastu pidama ja siis tuleb SUVI...
Lumi on ära tüüdanud...igatsen sügisest tormi, mul on ju sügisel sünnipäev, andke mu tormid ja vihm kohe tagasi!

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht