7.9.05

...sõbrad...

Just siis, kui mul oli elus kõige raskem, kui kõik näis mõtetuna.
Just siis õppisin ma tundma oma sõpra.
Alles siis, ma sain aru tõelise sõbra väärtusest.
Selliseid sõpru on vähe - kes on koos minuga jaganud eluraskust....
Aga kui SINA peaksid leidma sellise sõbra,
siis HOIA TEDA!

... aga mina ei hoidnud...

Kui võiksin anda Sinule
ühe omaduse, annaksin Sulle võimaluse näha
iseennast nii, kuidas teised näevad Sind.
Siis võiksid tähele panna kui võrratu Sa oled!

...aga mina ei näinud...

Surra sõbra eest ei ole nii raske,
kui leida tõelist SÕPRA!

...aga mina "surin"... ei leidnud...

3 kommentaari:

Blogger Marek ütles ...

Olen hoidnud ja olen kaotanud, kuid tõelist tunnet ei hävita miski. Õige sõber andestab kõik.

september 07, 2005  
Blogger Eruvyreth ütles ...

Keegi tark on kunagi sellise lause öelnud: "Sõpruse ja armastuse tuum on selles, et tahame osa saada ka sõbra kannatustest, mitte üksnes tema rõõmudest."

september 07, 2005  
Blogger Liilia ütles ...

Tähh!...nukruses hinge trööstijatele...

september 08, 2005  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht