17.10.05

esmaspäevaline

..kui ma nüüd tõesti haigeks jään siis lüükase mind maha...

Aga tunne on küll selline, pea on vatti täis, kurk on kare, nagu oleksin neelanud liivapaberit, nina tahab kangesti hakata meenutama mahlakseke varakevadel, kuskil seal bronhides kõriseb...nagu oleks seal vangis eriti näljane kassipoeg... :S

Minu meeletu nädalavahteus on jälle oma jälje minusse jätnud.
Oh ei, meeletu ei tähenda minu puhul joomist, laaberdamist, pidutsemist..jne
Meeletu tähendab ööloomastumist ja maskeerumist arvutihulluks...Maskeraadi tarbeks ja jälle tema võitis/arvuti/!

Shokk oli vapustav, kui hoti postkasti uut kujundust leides ei suutnud oma salvestatud dokumente leida...ma olin kolm minutit totaalselt vait enne kui karjatasin:" VENNA! Tule tee see kohe korda ja kui sa seda ei tee siis..."

Tuli...vaatas...naeris :( - ja ma pole isegi blondiin!
Nuuks!

Aa, kui keegi soovib, siis üks toake, meie kodus on vaba...normaalse hinnaga :)
kuus ja seltskonnaga...

PS. Nägin täna õhtul hiljem armasaid inimesi :D
Rääkisime moosimisest ja armastusest...:P
He-hee...nii, hea oli neid näha...ma kohe tundsin neist puudust, eriti "Tupsust" ja Bellake oma tuntud iroonias ja armas lähenemises oma "armsamale" ;)
Oh jahh.... Homme on GM-meeting, kohas kus ma varem pole elus käinud ja kuhu ma tõenäoliselt kunagi rohkem ei satu ka... vist...

4 kommentaari:

Blogger Eruvyreth ütles ...

Kui palju kuu eest nõutakse?

oktoober 17, 2005  
Blogger Liilia ütles ...

Ettemaks on 2600 ja siis iga kuu on 1300 ca, oleneb elektri ja vee kasutusest.

Aga meil on kambapeale 1laps ka majas, st 4a tüdruk, koht ei sobi neile kes suitsetavad(omanik ei luba) ja alkoholi hullult tarbivad ööloomad...sest laps läheb vara tuttu.

Tuba on möbleeritud, suur kaheinimese voodi on ka :)ja parkett on põrandal...

oktoober 18, 2005  
Blogger Liilia ütles ...

Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.

oktoober 18, 2005  
Blogger Di ütles ...

mau:)

oktoober 19, 2005  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht