10.10.05

ülevaade nädalavahetusest...

Täpne ülevaade nädalavahetusest hakkab reede õhtust, kui ma vist ei suutnudki kellegile eriti närvidele käia, peale iseenda.../see oli saavutus!/

Laupäeva hommik, tööle!
siis Somnikute raamatuklubisse...(mis oli üle ootuste ja meeliülendavate tagajärgedega ettevõtmine ja sellepärast suurendas veelgi minu rahulolu!Mõningad Somnikud vajavad "lahkamist" ma PEAN rohkem teadma! ;) )

Koju jõudes läksin taas tööle...ja mis selgus TÖÖL OLI MAJASISESED VÕRGUHOOLDUS TÖÖD :S :( :@

Netivaba nädalavahetus :( nii palju jäi tegemata, et lausa hirmus kohe...ja nii palju sai tehtud...muul rindel...

PÜHAPÄEV
ei läinudki tööle end vihastama sellega et ei saa netti...(huvitav, kas ma olen sõltlane või on mul rahuldamata suhtlemisvajadus, mida ma siin varjata püüan...)
Ei tea.../asjatundjad väidavad, et selle taga on midagi muud, nimelt 8 täheline sõna- vaidlen vastu ja protseteerin, mis see siia puutub?/

Mängisin sõbranna lapsega liivakstis, kella 12-16.00 siis tuli tema ema ja kamandas meid tuppa ja siis me jonnisime(mõlemad) ja meid viidi ikkagi suure sõjaga tuppa...

KODUS:
Üritasin koristada...esialgu õnnestus, hiljem mitte.
Üritasin lugeda....esialgu ei õnnestunud, hiljem ka mitte.
Üritasin tegeleda plotiga...pärast (kellegi nimi) mõtlemist õnnestus leiutada uusi ja huvitavaid olukordi ja teha paar ootamatut pööret olukorras...

Siis üritasin magada...ei õnnestunud...
kell pool kolm üritasin uuesti magada...ei õnnestunud aga pool viis juba tuli täitsa hästi välja ja kell 6.15 oli äratus - see ei tulnud hästi välja, aga ma ei jäänud isegi bussist maha!

Kokkuvõte...
Oli vist nädalavahetus...ei tea...

2 kommentaari:

Blogger Marek ütles ...

..mis tuletab meelde, et sa pidid mind dragonis Maskeraadi privafoorumisse lisama ;)

oktoober 11, 2005  
Blogger Liilia ütles ...

Sorry, kullake! Ma tegin selle ära...vabandan, aga minu jaoks oled sa ikkagi ja ainult Pip...

oktoober 12, 2005  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht