12.10.05

täna

ma vaikin...

Tusaselt ja solvunult!
Ei räägi endaga ja teistega ka mitte!

Olen solvunud..teist päeva järjest...see on rekord!
:'(

3 kommentaari:

Blogger Liilia ütles ...

HELP ME!!!!

ERIAUHIND SELLELE, KES VABASTAB MIND SELLEST RÄMPS-POSTIST SIIN BLOGIS!
MA OLEN MEGATIGE!:@

Tasun heldelt!
/pakkuda on omavalmistatud TORT, KRINGEL või KOOK!/
(äärmisel korral isiklik soovitus, hea larpiriiete õmbleja juurde- ma ei käi larpidel just halvasti riides...ja kui te ei usu...siis nii mõnigi käib tema õmmeldud riietes...:D)

Jään ootama!
Kiirustage kodanikud, pakkumine on jõus vaid esimese toimiva lahenduseni!

oktoober 14, 2005  
Blogger Lemmi ütles ...

Spämmist vabanemine käib lihtsalt -vali oma blogist SETTINGS, ja Notify Weblogs.com kohale pane valik NO. Kõik ; )
No spam anymore ; )
Töötab. Kontrollitud!

oktoober 14, 2005  
Blogger Marek ütles ...

Või siis Settings -> "Add your blog to our listings?" -> NO.

oktoober 14, 2005  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht