6.10.05

imelik on olla...

sest elukoha küsimused rõhuvad hinge...

Pätu kolib meie juurest ära :( ja nüüd... mis siis saab?
Maksta kahekesi kumbki 700-800 krooni rohkem? :O Mida see tähendab????
....loobumist kõigist asjadest mis olid MINU hingele, see on just see summa raha kuus, mis kulus mul hingele.

Vahel mõni mäng, vahel mõni teatrietendus, vahel lihtsalt mõni riietusese, mida poleks nii väga vajagi, aga larpile võiks ju midagi selga ka panna, et normaalne välja näha ja end tegelasena tunda...
/mugavus maksab...hea on ju kui saab mängule kohale ja tagasi autoga, väike pirukas või koogike kaasa...ei saa muidu, pole mõtet hoida kokku sealt kus saab sõpradega koos olla, neid on niigi suhteliselt vähe.../
Kodus ema juures käimine...mida ei saa ära jätta...

KRT küll!
Mehed! Ja siis selle asemel, et tulla korterisse ja kõik see mulle ilusasti ära rääkida, ma ei satu ju igast sõnast kohe hüsteeriasse, steene ka ei tee, noh, see mõni pisar, enesehaletsuse märgiks... ikka juhtub...
Aga ei ma sain selle tada MESSIGA... minu arvamus meestest langes tubli mitu pügalat madalamale... :S

Tuju ei ole!
Parem on ku mind lastakase täna rahus ja üksi olla... Võtan oma kalli deprEkassi kaissu ja hakkan lõhnaküünlaid põletama...

2 kommentaari:

Blogger Gea ütles ...

Noh, tupsu, miks nii traagiline. Vaata oma tutvusringkonnas ringi ja las seda teeb ka teine korterikaaslane - kindlasti leiate kellegi, kes ulualust vajab :) Hakake aga kohe otsima.

oktoober 06, 2005  
Blogger Morgie ütles ...

tean kahte inimest, kes ulualust otsivad, paraku küll eraldi korterit tahtes. :-/

oktoober 09, 2005  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht