2.10.05

Segadus lausa lokkab

Vahel on tunne et ma lähen lihtsalt segaseks, tahaks rääkida kõik...
Kirjutada siia ja pärast naerda enda üle...

Aga ma ei saa...ma hoolin selleks liiga endast, et mitte teha asju, mis panevad mind kahetsema ja teisi...arutult sõnu loopima, nad ju ei tea, mida nad teevad.

Täna ma valvan "Tupsut" Tupsu on kolekallis, Tupsu on my best frend!
Issand kui hea on mängida ja joosta ja hüpata...ja väljendada ennast lihtsalt ja arusaadavalt:" süüa taaa!/tõlge taa=tahan/ Õue taaa, kommi taa, pissile taa!
/me tahab ka peaaegu kolme aastane olla/

Täna me hakkame kahekesi looma mängu jaoks "kunsti" ja siis keedan esimese partii prooviverd...Tõin just poest tärklist ja panin vee tulele...

On aeg, rääkida Ajaga ja Irvega...
Ma püüan nad leida! Lähiajal!

Nii ja nüüd: Õue taaaaaaa! ;)

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht