28.9.05

..produktiivne ÖÖ

ÖÖloomsatumine tuleb mul endiselt hästi välja
nagu ka tööloomastumine :S

Olukord hakkab selguma ja kes hiljaks jääb regamisega see lihtsalt EI MÄNGI!
ja jutul lõpp!

Ööküsimused:
Kui palju on segaduse vältimiseks vaja lahti kirjutada?
Kui mitme tunni jaoks neid intriiige jätkub?
Kui palju on piisavalt palju intriige?
Kui palju on viisakas olla kiuslik?
Kui palju on viisakas olla "pisut" alatu?
KAS MA IKKA TAHAN HEA OLLA...

Katkend hilisõhtusest vestlusest:
Liiliatydruk:
/me naratab eriti õelalt ja vaatab läbi looritatud pilgu su poole:/"..oo jaa, loomulikult, mina "armastan" sind ka, aga see ei tähenda, et ma ei saa endale lubada seda väikest kapriis!"(A)
Ainuke:...aga...tead sa mida sa teed sellega? Neile...
Liiliatydruk:EI, aga kas ma peaksin teadma! Või miks ma peaksin teadma?
Ainuke:Sa siis teed seda meelega? :O
Liiliatydruk: Loomalikult!
Liiliatydruk: Loomulikult!* /sorry, me on pistut eufooriline, me mõtleb .... peale ja tead TEMA ON KA NÕUS!!!
Ainuke: Sa ikka räägid tõsiselt...:O
Liiliatüdruk: Jah, ega ma isegi poleks seda uskunud, aga ta on vapustavalt TORE inimene! /me peab seda meeles:D/
Ainuke:...kas nagu Aweroni? Ja Liba? ja Cratat?
Liiliatydruk: Jep.../ta ei unusta seda, ma LUBAN!/
Ainuke: sa oled õel...
Liiliatydruk: oh jah, ma tean seda ja mul on piinlik :$ /looda edasi, me laseb fantaasial lennata ja Venetzuela telenovell saab varsti valmis :D/
Ainuke:Ma astun nende kaitseks välja!
Liiliatydruk: Tee seda kullake! /me nareab ja ajab porgandit kurku ja hakkab köhima...:S/
Ainuke:Paras!
Liiliatydruk:/me peab ka seda meeles/ Kle, olgu nüüd, mis ma sinuga lobisen siin, ma pean tegelema veel mõnede asjadega täna ja kiiresti! Ole tubli kullake ja näeme!
Ainuke: oota!
Liiliatüdruk: No, mis veel...
Ainuke: Ära sa tee neile liiga, palun!
Liiliatydruk: MIDA??? olen ma kunagi neile liiga teinud, ma teen rollilehti, kas su süda on rahulikum, kui ma ütlen, et mu rikutusel on aste ja see on siiski mõistuse piiril kulgev :@ Sa pahandasid mu nüüd veel ära ka :S
Mine nüüd, ja et kõik oleks kontrolli all!
Ainuke: Oki, bai!
Liiliatydruk: Bai ja kalli ka!

Hmm, mulle tundub, et mängijate salajased "kaitseinglid" on tüütu nähtus...eriti öösel...
/me läehb nüüd koju!/

2 kommentaari:

Blogger Gea ütles ...

Väike näpunäide Sulle kui võib: iimeste mälu on lühike. Tähtaja lähenedes on kaval saata neile, kes vastanud pole, meeldetuleav kiri, et vastamiseks on jäänud veel vaid mõned päevad.

september 29, 2005  
Blogger Liilia ütles ...

Tähh, Gea, ma teen seda!

september 29, 2005  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht