18.10.05

GM-koosolek

Kokkuvõte:
Kõik mis lahtine oli jäi lahtiseks ja kõik mis segane oli sai paika, ehk lühidalt öeldes, kui kõik läheb nii nagu vaja siis 1.november on põhirollid käes ja saab briifima hakata!
PS! see ei puuduta teatud tegelasi, kes meile segaduse tekitasid oma hilise teatamisega, nemad saavad hiljem!(vist)

Briif toimub messengeris! :D

Nii kokkuvõtvalt öeldes, ma olen vist isegi rahul endaga hetkel...
Täpselt niikauaks, kuni mind tabab järjekordne GMpaanika hoog...
(viimase sellise hoo sai enda kaela Aweron...
ja nüüd te siis näete millega see lõppes. Tähh, igatahes :D)

Ma olen ikkagi haige... see on Efredaini nõidus...See ei allu mingile loogikale ja ometi, ma olen täitsa haige ja lähen mängima... Idioot? Mina? LOOMULIKULT!
Mul on veel kaks päeva, end terveks teha!

Homse päeva prioriteet on kleit! Pärg! Mapp! Pulgakommid, mu pojakesele! :)

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht