19.10.05

Efredain...

ei taha ja tahan...
tahan ja ei taha...
Ebakindlus, hirm...
huvitav, ma pole kunagi nii tundnud enne mängu...

Kõik on nii ebaselge...ja kummaline...kuid, mis siis ikka...vähemalt on mul pojakesed Halvdan ja Gawain ja imekaunis tütar Muirgen...

Aga see ei lohuta mind täna...
/esimene mäng, kuhu ma lähen ilma ootusteta: et saab mängida, saab olema hea mäng...
ma ei oota midagi, ma ei looda midagi, ma lihtsalt lähen ja mängin...kõik/

Viimast korda sel aastal ma mängin...
Ma olen vist väsinud või haiglane...et sellist juttu ajan, aga kõik ei ole nii nagu peab ja see häirib mind.

Eneseleidmise rada ma käin
võimalik ja võimatu näin
ennast usun ja nean
olen, teen ja pean...

Enesepeitmise rada käin
võlts ja vale endale näin
ennast valetan ja tean
pole, vihkan ja ei vea...

Pakkumine!
Mina. (eksemplar 1, ainulaadne maailmas, tehisintellektiga "kohuke", stiili sarjast "keedan, koon ja küpsetan", väljalaske aasta 1975, hästi säilinud ja töökorras. Lisatarvikud:koristusoskus, pesupesemisoskus, lapsehoidmisoskus jpm)
Teha pakkumine!
Kaasa anda ka kaktus ja lõgismadu.

2 kommentaari:

Blogger Di ütles ...

Niuts? Niuts....

:'(

oktoober 19, 2005  
Blogger Eruvyreth ütles ...

võtaksin lõgismao ;)

oktoober 21, 2005  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht