8.11.05

...

hmm...pole mingit tuju kirjutada...

Hommik algas sellega, et sõbranna vaatas mind huviga
ja küsis et mida tähednavad fraasid?
"SA TAPSID ta, meie mängul ei tohi tappa /turvalisuse põhjusel kustutatud/..."
siis olin ma ebamääraselt soninud ja siis:"/turvalisuse põhjusel kustutatud/....ei turvalisuse põhjusel kustutatud/ EIIIII! ja nuuksumine...
Kehitasin õlgu...ma nägin "Maskeraadi" unes...jälle...

Ma vihkan arvutit ja nõustun Floriani argumentidega, ma vajan sellist masinat, mis mu jutu otse kirja paneb, ilma, et ma vaene hing peaksin ise seda sinna trükkima. Ma võin ju korrigeerida...

Nädalavahetuse elasin arvutis....ja neid kes minu peale on PAHASED, pole mitte vähe... /vabandus, et ma olin ju messengeris olemas ei läinud läbi...ma ju tean, et seda "kas oled blocitud" saab kontrollida, aga ma ei lase end sellest heidutada, ma lihtsalt blokeerin ja KÕIK...sellest ei pea aru saama.../

Ja tööl jäetakse jälle "peale tunde"...Kes see hull oli kes mõtles välja rosinamuffinid śokolaadi glasuur-kattega? Tunnistage ausalt parem üles!

Homme on vaja teha veel üks "Acrata" Stenbokci maja lauale...
/kes veel ei tea, siis "Acrata" austava nimetuse sai megahea valge ja tumeda śokolaadi tort, mis on pealt virsiku tarretisega, miks just "Acrata"... See on juba hoopis teine lugu.../

Homsest hakkavad JÕULUD!
Ma vihkan jõule!!!!!!!!! töö juures, laud laua otsa ja siis veel mõned eritellimused, mis boss vastu võtab ja hommikult suunurgast mainib...et kuule, lõunaks on jõulukringel.../täna oleksin peaaegu ta peale urisenud...sain ometi viimasel hetkel end vaos hoida.../

Mental note: Lasta end vaksineerida "nurrboliidi" vastu! KOHUSTUSLIK!
Või esitada hiljem raviks kulunud asjade arve selle põhjustajatele!
/Aweron, Shalaya, Sprot....jaa nii edasi tegelased!/

Meeleolu on olemas...
Tunnen end täpselt nagu Ceridwen śamaani tappes st sanity 1/4 ja see tähendab, et olen suhtlemisvaenulik ja ebaproduktiivne tegelane...kelle põhi-eesmärk on külvata segadust, kaost ja meeleheidet!
GO ME!

3 kommentaari:

Blogger Di ütles ...

Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.

november 08, 2005  
Blogger Di ütles ...

Lohu lohu pai pai pai. Ära endale liiga lase teha (kõik sulle liigategijad saavad peksa sellesama sinu Nette-nuiaga - st. kõikse suurem nahatäis ootab sind ennast :P), ja pea meeles: it's just a game.

(Mitte, et sellest kasu oleks )

november 08, 2005  
Blogger kristel ütles ...

awww.. palun, palun, palun, ürita endale mitte liiga teha, eksju. me tahaksime siiski edaspidi näha rõõmsat ja naeratavat, mitte surmväsinud, kurnatud ja õnnetut sind (})

ja "ma" kõlan tõesti megahea olevat, tähh :D

november 09, 2005  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht