10.1.06

Tuju@kass

Täna olen ma tujukas(s)!
Lihtsalt olen ja KÕIK...

Vahel on tunne, et maailm teeb kõike lihtsalt minu kiuste ja spetsiaalselt ja kahte head asja korraga ei saa...ehkki olgem ausad, ma olen selle ära teeninud 100%

Valida asjade vahel on võimatu...on lubadused mida peab täitma ja on ammune igatsus millest tuleb looduda... Elu on kord juba valik - kuid mille pärast ma pean siis alati valima valesti...

Kui ma saan edast üle siis on jälle kõik hästi, aga praegu, ma lihtsalt mossitan natuke ja lähen siis õmblema, varsti on Ilmaplats ja mul pole ikka veel kelit valmis ja miks?
....no...hakkasin foorumi rollikat mängima...hull minust, kuid mis teha...vähemalt pole nüüd igav...
Vabandused, ainult vabandused...jah, ma tunnen ennast üsikuna, eriti viimasel ajal ja tervis pole ka korras...ma ju tean millega see lõppeb...see lõppeb alati samamoodi, aga ma ei oska teisti...
Millal ma ometi normaalseks hakkan?
Kuidas kõlaks vastus - EI KUNAGI...

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht