30.12.05

Fuu....

kõigest on kõrini... Kusjuures totaalselt, tõenäoliselt söön vanaaasta õhtul viimasest rongis teel kodu poole leiba ja joon peale piima...

Jah, hulluks ajab ja peale tulevad mingid kummalised isud...
Ma arvan, et kellelegi meeldiks seda kõike proovida (Aweron, ma mõtlen sind jah!)
Kana suitsujuustu ja pestoga, Kana tandoorirulaad kreeka pähklite ja jõhvikatega, kanafilee sinihallitusjuustu ja toorsuitsupeekoniga...aga mina - tänan ei, ma tahan selle kõige peale kõige harilikumat keeduvorsti võileiba...mida meil firmas ei ole võimalik hankida...

Nii nagu tookord, kui ma soovisin śokolaadi...pisikest 20gr śokolaadi ja ma ei saanuda seda... :(
Kõrini kõigest, sültidest, lihatarrenditest, täidetud seakootidest, pateedest, pasteetidest, verivorstidest, seapraadidest, hapukapsastest, sinkidest, kanapraadidest, kalkunitest, partidest, hanedest ....jätkake ise samas vaimus...
Jõulud ja aastavahetus...

Elu on selline...
Aga kuidas siis jääb ühe vorsti võileivaga? (A)
Viimased lauad, täna 150-le ja homme 200-le, kui need üle elan, siis elan ehk veel...

3 kommentaari:

Blogger kristel ütles ...

uuu.. tandoori kana (mitte see päris-päris, vaid see paki oma, Knorr vist) on asi, mida ma olen asjatult juba viimased pool aastat poodidest taga ajanud.. nämm.. :)

detsember 30, 2005  
Blogger Liilia ütles ...

Pole viga, loe, et sa just leidsid selle :D
Vähemalt õpetuse, kuidas seda teha...

detsember 30, 2005  
Blogger Kuldmari ütles ...

Kalli, selline vorstivõileivalõhnane! See tuleb ja läheb, osa jääb alati alles. Ja lõpuks kõpeb kõik. Seni, kuni veel on, päikesevalgust ja südamesooja!

detsember 31, 2005  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht