3.1.06

Kõik AITAB!!!

Otsustasin: edaspidi nimetan ennast inimeseks ja nõuan enda vastavalt kohtlemist...
otsin uue normaalsema töö ja unustan selle koha, kus ma praegu töötan ja teen seda ruttu!

Täpsemalt, enne kui hulluks lähen või tervise päris tuksi keeran.
Niisiis, kõik normaalse töökoha pakkumised on teretulnud!

Väsimus teeb liiga ja kui mind isegi arsti juurde ei lubata, mitte et ma niiväga tahaksin sinna minna, aga kui peab siis peab... Siis on minu mõõt igatahes täis!

Mul pole aega enam isegi heade inimestega suhelda...(no kuhu see kõlbab?)

4 kommentaari:

Blogger Gea ütles ...

Halb tööandja, kes töötajat ja tema tervist ei väärtusta. Hakka uue koha järgi ringi vaatama jah! Musi!

jaanuar 04, 2006  
Blogger Liilia ütles ...

Tähh, Gea!
Ma teen seda, ei ole just mõeldav, et pärast tööd, kell kuus koju jõudes magama jään ja ärkan alles hommikul...
Aga paraku nii see on...:S

jaanuar 04, 2006  
Blogger isemõtleja ütles ...

Ega Sa äkki ise endale liiga suuri kohustusi ei võta? Oled tööandja võib-olla oma töörügamisega ära harjutanud?
Ise just hiljuti selle reha metsa visanud.

jaanuar 04, 2006  
Blogger Liilia ütles ...

Hmm...
Nojahh..aga mulle lubati selle eest maksta...mida hiljem selgus, et siiski ei tehta.
Ja bossil on küsimus:"Miks/kuidas, ma enne jõudsin?" - ta ei arvesta töömahu suurenemisega, nüüd viib see firma ka välja süüa...

jaanuar 05, 2006  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht