1.5.06

....ei kommentaaari....

Ma käisin esimest korda elus URUS!

Minu kujutlus sellest paigast oli midagi sootumaks muud...
Midagi romatilis sürrealistlikku...midagi mõistetamatut...sõna "URG" juba ise kõlas pühalikult ja põnevalt...
Aga ausalt, pettusin...
Ei no viga polnud midagi...lahedad pildid seintel- eriti "A-team"i kujutav taies, ma olen neid kuskil varem näinud, kui ma nüüd ainult teaksin kus... Aga jah... Võibolla ma pole enam selles eas, et mõista seda...või ma ei suutnud hoomata selle paiga olemust, kuna viibisin seal vaid ca 1,5h

Selle eest rahvas oli seal lahe ja "śokiteraapia" minu ilmumisega õnnestus :D
Nii hea oli armsaid inimesi näha! Sõltuvus... vist küll...
Ma armastan inimesi, neid kes suudavad mõista mind, või isegi ei suuda, siis lubavad mul endaks jääda...
Tartu pole minu linn...liiga võõras ja liiga vaimuvaba... Kes tappis Tartu vaimu?

2 kommentaari:

Blogger Liilia ütles ...

Ma loodan, et Sul on õigus...
Aga "kommerts" Tartu pole ikka see mis varemalt...kui rohi oli rohelisem ja taevas sinisem...
Oh jah..hakkan vanaks jääma...

Võibolla peaksin tihedamini sattuma Tartusse ja harjuma...

mai 02, 2006  
Blogger Di ütles ...

Pole siin miski kommertsTartu. Vot kus nüüd ütles - tuleb korra üle maiteamisaja kohale ja kukub kritiseerima.

Sa tule ela siin natuke ja ole - siis näed, et rohi on vägagi roheline ja taevas sinine.

Uru üle on mul endal natuke kahju küll - parajaks läbuurkaks muutunud. Kuiv seadus sai ilmselt läbi. Seinamaalingud - keskmine ruum maaliti ju Kaljulõheks (topi google'isse Rivendell ja vaata) - rikuti ära esteks miskite larpidekoratsioonide kinnitustega - nüüd on osa värvi maas - ja nüüd ripuvad hoopis miskid kahtlased pildid. Aga noh - vähemasti on Urus elav tegevus :S

Ja kui vanaks hakkad jääma, saad peksa. Aga siia sattuda võiksid tõesti tihemini ja pikemalt.

mai 02, 2006  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht