24.4.06

Uksest ja aknast...

sajab sisse hooajalisi tööpakkumisi... Aga mina ei taha...
Mina tahan päris tööd. Tahan, midagi muud peale pottide ja pannide ja potsikute ja nätsikute, tahan olla normaalne inimene, kui tulen kell 6.30 tööle siis lahkun kell 14.30....või siis koos lõunaga 15.30 ja mitte sekunditki hiljem!

Filosoofia on armas asi, aga on aeg hakata "mitte heaks inimeseks" Kaua võib???
Niikaua, kuni tervise selle alla matan?
Jah, olen idioot! Vastik kohusetundlik idioot, kes ei saa aru, kui teda ära kasutatakse...õigemini...saab aru, aga on liiga hea ja laseb kõrvad lontis endaga ülekohtuselt ringi käia - sest kõige kiuste, ma armastan teha süüa...vahel...aga nüüd on see vastik...vastik on see mida ma teen...minu juures saab süüa, mis maitseb viha ja nördimuse järgi...see on kõlbmatu nagu roiskunud vesi...ja ma kohati isegi vihkan ennast selle pärast...
Jah, mina olegi selline!

Ärga tulge minu juurde sööma...saate nakkuse, viha ja nördimuse hoo, mis maitsena mu toitudest välja ulatub...

Noh, sain ära öelda...
Aga kergem sellest ju ei hakanud :( hiilib alandlikult tagasi sinna kus on tema koht...13 tund järjest...köögis :S

1 kommentaari:

Blogger Di ütles ...

Itiga täiesti nõus! Viruta panniga, kui muidu ei aita. Pann on ilgemalt hea relv, kas tead. Kuum pann eriti.

aprill 25, 2006  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht