11.5.06

Eile veel

Kui võtta üks ja visata teist...siis avastasin täna juhuslikult, et tõde on suhteline...

Uus kodukaaslane on võõras...mulle ei meeldi, kui minu kööki sisenemisel jääb naer hoobilt vait või katkeb vestlus poolelt sõnalt...tundlik? Ülitundlik...
Aga privaatvestluste jaoks võiks siiski kasutada oma tubasid...ma siiski elan ka seal...

Nojahh, nemad tundsid varem üksteist, kuid minu harrastus ei sega ju ometi neid...ma olen kohutavalt vaikne inimene ja käin sageli korteris vaid magamas...ometi häirib mind see...

Viimasel ajal häirib mind kõik...
Nädalavahetusel lähen maale...see on siis juba varsti, aga enne on veel üks kena maasika-kohupiima tort...nii ainult 7kg-ne... jälle Toompeale :S nad võiksid endale leida mõne teise koha, kust torte tellida...
Virin ja hala... Ma tahaks nii väga sinna kõhulahtistit panna vahel...sest midagi tarka ja head nad ei ole teinud....hullemad kui laseaialapsed liivakastis ja aina riideleks omavahel ja loobiks pori...aga südametunnistus ei luba toitu rikkuda,
( nii nagu ka mängul ei saanud mürgitamisega hakkama :S )
MA OLEN A-POLIITILINE!!!!

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht