3.5.06

Larbiootus...ja awwweron

Alati ku Aweron saabub, suudab ta teha seda, mida suudavad vaid väga vähesed inimesed, keda saab ühe käe sõrmedel üles lugeda, ta lihtsalt on selline.
Ja suutsin isegi korra mossitada, mis loomulikult põrkus ta karismaatilise śarmi vastu kildudeks ja pudenes tolmuks...
Hea meel on alati kui "armsad" külas käivad...seekord oli kohe topelt pidu, sest Pix ja Erik tulid ka läbi, et minu käest larbiks üht-teist laenata...

Priiuse hind on kolme päeva pärast ja ma olen kerges segaduses, sest ma ei saa aru, midamoodi seda mängu mängitakse...ja Awe, vana kavalpea, relvastas end "bossiga", et ma ei saaks küsida, et kuidas ja miks ja midamoodi see peaks toimima... Ja Trexxxsi ma ei taha ju ka segada kogu aeg...
Sellest järeldub...ISETEGEVUS!!! tõlge > Hoidke alt ja eemale!

Pakkimine, laud ja tort...pidu ja siis reedel Kuutsemäele.
Palun vihmavaba nädalavahetust! Kellele esitada palvekiri???

Käia kolmel töövestlusel kahe päeva jooksul on liig...ma ei oska ju valida nii...
Peaasi on hetkel, et töö ei segaks larpielu...või oli see, et eraleu ei segaks töölarpi...hmm, et larpitöö oleks eraelu :D kuidagi niimoodi igatahes.

2 kommentaari:

Blogger Veidi Roheline ütles ...

Luban, et ilm saab olema ilus :)

mai 03, 2006  
Blogger Liilia ütles ...

Tähh! :D

mai 04, 2006  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht