7.7.06

Appi...ma vajan armastust!!!

Kõik on läbi...tuba on segi, mina olen segi, elu on segi, töö on segi, suhted on segi, maailm on segi...

Ma vajan kiiresti suurt kogust enesearmastust, võite ka rentida mulle selle laupäevaks...
Sest SIIS OLEN MA KUNINGANNA!!!
Tõeline - ÄRTU KUNINGAEMAND

Mis kõik on tegemata:
Kleit (sest ma tahtsin seda ümber teha...)
Barett (sest see tuli käsitsi teha...)
Ja muud jaburused, sest...ma olen nii väsinud...ja toitun ebaregulaarselt, mis tagavad meeletud peavaluhood, mis muudavad silme eest kõik uduseks...nii tore....

Aga maailm on mänguline ja mina olen "rollimängusõltlane"!
Issand küll, kuhu me sedasi jõuame :P

2 kommentaari:

Blogger arstionu ütles ...

nii kena karje :)

juuli 07, 2006  
Blogger myself ütles ...

ma tean, et Sa särad :)

juuli 08, 2006  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht