16.6.06

Pea maha neil! vo l2

Tige ja pahur olen!
Minu imeilusas lillepeenras, mille ma ise oma haige käega tegin...vaeva nägin ja istutasin, kõik vasaku käega ainult (ma olen paremakäeline)on ilmunud kogukond mügrisid!
PEAD MAHA NEIL!!!!
Vaatan haletsedes, kuidas järjest näritakse ära, peiulilli, astritaimi, lõvilõugu, rukkililli...Ja kui midagi peaks juhtuma minu VALGE LIILIAGA...siis ma ei tea....

Ja neile ei mõju miski...
Minu hull veneaegne lõhnaõli, mille keldrist leidsin....
Nõgesekeeduvesi
Voolikust käikude üleujutamine
Aukude kinnitrampimine
Tomatilehtede aukudesse toppimine

Ma olen KÕIK järgi proovinud...absoluutselt kõik!
Ei jää tõesti vist muud üle, kui öösel ise jahti pidada ja päid maha võtta...
Nuuks!

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht