17.6.06

ÖÖ

Tule ööpimedus võta mind sülle
minu päike ei paista enam
öö jäänud on mulle

Tule ööpimedus kaisuta mind
minu süda on raske
ja vaevatud hing...

Miks ma alati tahan VÕIMATUT???
Noh...tegelikult see pole võimatu, aga selleks kulub niipalju energiat, emotsemist ja eneseületamist, enesealandamist....ma ju tean, et lõpuks ma saan selle kätte.
Aga mis hinnaga???

Mulle ei meeldi, sedasi....aga kui teist võimalust pole...

MÕNI INIMENE LIHTSALT ON
ILMA ÜHEGI MÕJUVA PÕHJUSETA
KALLIS!!!

ps. Ma olen jälle netivälises tsoonis alates homsest!

3 kommentaari:

Blogger myself ütles ...

minu mõtted just.

juuni 18, 2006  
Blogger Liilia ütles ...

Awww...
Aga ma ikka ei ole suutnud tuvastada...kes varjab ennast selle nime taga?
Ainuke väljapääs on küsida otse:
Palun, kes Sa oled?

juuni 20, 2006  
Blogger myself ütles ...

well, muutsin oma nime. aga Sa ei tunne mind nagunii ilmselt.
mulle meeldib Sind lugeda.

juuni 25, 2006  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht