11.7.06

Usalduse küsimus...

Tunnen end olevat vastik ja õel...just mina, minu enese suhtes.

Kuskil on kõverpeegel, mis muudab mu elu just selliseks, imelik on mõelda, et kõik juhtub meiega just sellepärast, et me ise vajame just neid kogemusi ja neid läbielamisi...
Aga ikkagi MIKS???

Valusad...
valusad?
valusad!
Sõnad üle mu huulte
ma kõiksusse kukun
ja keegi ei kuule...

Ma armastan...oma rumalal ja naiivsel kombel teid, kuni see ei tee teile haiget ja halba siis las ma teen seda, eksju... Mulle on vaja kinkida armastust...nii nagu hingata, nii nagu unistada ja loota...
Olen segamini aetud...

Reedel on laud...ja Ilmaplats...hmm...ei teagi, mis kell ma sinna kohale jõuan, aga pean jõudma, mind ootavad mu lapsed ja mu kuningas, mu śamaanike ja teised Ilmaplatsilised...

Ma pean olema ilus ja tubli ja saama kuningannaks nendeks päevadeks...ja see pole enam jaburalt lõbus...vaid pagana raske ja ennastületav ja ma kardan, et ei saa hakkama ja vannun alla...

Nõrk olen täna...

3 kommentaari:

Blogger myself ütles ...

sellega läheb jälle nii nagu alati.
Sa oled ette mures, Sa pabistad, Sa kardad, et Sa ei tule toime.

ja siis Sa lähed kohale, ajad kostüümi selga, naeratad oma peegelpildile, tajud, et Sa oled vajalik teistele nagu Sina neile - ja lähed ja särad ja teed selle veel kord ära :)
Sul on see energia, usu!

juuli 11, 2006  
Blogger Liilia ütles ...

Awww...
Aitähh, Sulle!
Ja ma ikkagi ei tea...kes Sa oled... :$
Aga on nii kena Sinust, et Sa oled!

juuli 12, 2006  
Blogger myself ütles ...

ja ma kordan veel kord, et Sa ei teagi, kes ma olen, mina ei tunne Sind ka. aga mul on tunne, et vahel ma lihtsalt mõistan Sind. nagu naine naist :) see võib olla muidugi ekslik ka :)

juuli 12, 2006  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht