9.7.06

PEAD MAHA NEIL!!!

Minus keeb ülevoolavalt rõõmujoovastus hing lendab vaim hõljub ja KÕIK inimesed on ilusad ja head!!!

See oli Mäng...vot see oli alles mäng!!!!
Ma ei suuda seda sõnadega edasi anda, ma ei suuda seda kõike panna sõnadesse...see oli liiga jabur, liiga hulluksajavalt segane ja liiga super, et seda veel sõnadesse panna...

Minu kuningas - awwwwwwwwww
Minu "poja" - awwwwwwwwww
Minu kaardivägi - awwwwwwwww
Minu riik ja Imademaa, Hetsoginna, Köögitüdruk, Teelaudkond, Valge Küülik, sisalik Bill ja Alice, Munamees, minu armas Timukas, kõik loomad, linnud, muud elukad....ja möödakäiv rahvas, kes te jaburalt seisma jäite ja pead vangutasite...ja üllatunult suu ammuli vahtima jäite...ja teie kes te suutsite ehmunult vaadates vait olla, kui ma teist möödudes suurenjoooneliselt:"Tere, päevast!" armulikult soovisin ja naeratuse teie mornidele nägudele sain...ehh, see oli kirjeldamatu tunne, see oli see mida ma vajasin...see oli see, mis sundis mind õmblema, leiutama ja öösiti üleval istuma...

(Pühendusega GM-idele)

Ära kunagi ära väsi,
ära kunagi suureks saa
ära kunagi normaalseks muutu
kui Jabur olla saab!
Ja kui sa ära siis väsid
padjale paned kui pea
siis su unenägudest end läbi
Kuningaemandana sammud ma sean!

Aitähh, Flo, Shalaya, Priist ja Mart!
Aitähh!!! /ma tahaks veel midagi ilusat ja head öelda, aga ma usun, et mu pilk ja kõik muu rääkisid eile rohkem kui sõnad täna siin/

Maailmas on vähe asju ja inimesi, kes/mis suudavad mind panna
tundma nii JABURALT ÕNNELIKUNA!
Ojaaa...see oli eriti armas...ja ma olen jaburalt õnnelik...koleväsinud ja mis siis sellest, aga ma olen JÄLLE ÕNNELIK....

Aitähh, Ivika, Sarv, Ave ja Arpo, kes kohalesõidu Tartusse tegid jaburalt vahvaks.
Kui ma nüüd aega saan, siis ma annan ehk täpsema ülevaate, Ärtu Kuningaemanda tegevusest ja mängu olukorast.

Aga praegu olen ma lihtsalt ilus ja awwww...ja siis kui ma saan siis riputan siia üles oma PILDI!!! (A)
MA OLIN NII ILUS!!!!! Seda lihtsalt peab nägema!!!

PS.
Tähh, mu "ööseltskond"- viimane vapper püstijääja ja jaburalt lõbus kaaslane Heru!
Sa päästid mu öö ja meil oli väääga lõbus! :P

PPS: Häält ei ole :(
Kurk on nii valus :(
ja tänane päev möödub validooli tähe all....aga see ei tumesta mu õnne, lihtsalt need on harjutamata karjumise ja kuumalaine tagajärjed...aga see ei vähenda kübetki seda tunnet...et MIDAGI NII VAHVAT TOIMUS ja TOIMUS SIIN ja TOIMUS MINUGA!!!

Aitähh, kõigile....Kõigile!!!
....ja nukralt punastades vaatan maha:"...veel??? Ah? .....natukene....pliiiiiz..."

2 kommentaari:

Blogger myself ütles ...

hea, et Sul on Hea :)

juuli 09, 2006  
Blogger Lemmi ütles ...

sa soovid veeeel Teed?
teeme ; )

juuli 10, 2006  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht