5.6.07

Halli iirekese tuju....


sellise pisitillukese ja pehmekarvalise halli iirekese, oleks siis veel kartliku hiire oma aga ei...


Millesse ma ennast jälle seganud olen???
Issand ole mulle armuline, ma olen juba niigi segi!


Mind ei ole, olen kättesaamatu ja lisaks kõigele muule toimub Priiuse hind kuskil pärapõrgus (nagu tavaliselt!!!) ja elamine on TELKIDES, ( :S ) ja ma olen äärmiselt vaenulikult meelestatud sääskede suhtes, kui mitte öelda, et ma nende vastu allergiline olen ( :( ) ja hammustuskohad üles paistetavad ja ära kratsitud saavad :(

Mitte et ma oma mängu Aegnale - tõelisesse sääseparadiisi ei plaani....

Lisaks oman ma äärmiselt halba eelaimdust ja ma olen ehk sunnitud tegema äärmiselt halva otsuse ja jätma selle mängu lihtsalt vahele...ehkki...noo jahh...ma ei tea...eks näis...
Igast olukorrast on olemas väljapääs - isegi kui seda ei tundu olevat.

Isekus minus kahanab ja ei kasva...vähe kastetud vist egosismipiisakestega...

Vahel võiks elu ilus olla?




0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht