9.5.07

Vahel ei taha ma midagi muud, kui vaikust ja rahu....

See on Xellu pilt...Maskeraadist - millest jäi vaid vaikus....niuks
/ma ei unusta seda iial Aweron! .....ja Gregik!/
Mida ma siis nii väga tahan....
...oma pisike tuba...kamina ja pehme diivanvoodiga....kuum tass auravat kakaod...tükike kohupiimakooki - seda mida ema tegi, seda, mida ma ainukesena lapsepõlvest mäletan, kui ema tehtud kooki...sellist õhulist ja head...


Sõber, kelle juures ei oleks häbi tunnistada oma nõrkust ja lihtsalt nutta see kõik endast välja...

Käsi, kes teeks pai ja ütleks siis mõne lihtsa sõna ja räägiks, kuidas varsti on kõik palju parem kui nüüd...


Leidsin kuskilt minge enesehaletsushookillukese ja nüüd ei saa sellest lahti...

Viskasin asju ära- larpi asju ja riideid, pabereid ja nostalgilisi vidinaid...

Uue alguse jaoks puhtaks...


Aga ma armastan nostalgiat, mälestusi ja ....




2 kommentaari:

Blogger h ütles ...

Aga ma armastan nostalgiat, maälestusi jaasju mida pole olnud

mai 10, 2007  
Blogger Liilia ütles ...

Hmm...
Asju, mida pole olnud...Asjad,mida pole olnud - need on südame sees ja ootavad oma tõekssaamise tundi...

mai 13, 2007  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht