24.5.07

ehh...

MINA ise olemine on raskem kui arvata...
Pidin loobuma armsatest, sesr on vaja teha natuke tööd, teiste armsate jaoks...

Kes sööma tahab tulla, siis uus aadress on:
Betooni 6, SP-Transiti ja DHLi hoone, kolmas korrus
/esimesele "armsale" külastajale, teen välja prae ;) - ülejäänud maksavad/

Esimene katsetus Xelyni-koogist läks aiataha...(isiklikult minu arvamus)
AGA ometi lakuti kõik potsikud kaks korda üle.../teiste poolt/

Ei...Xelyni kook ei käi selline!!!
aga mis valesti see uuesti!

Ma hakkan inimeseks, kunagi, kui ma lõpetan "HEA olemise" - hea olla on idiootne ja västiav, ma tahan õppida egoistiks!!!
Seoses sellega, vajan kiiresti eraõpetajat!
/Tasu kookides, tortides, õhtusöökides jne/

PS: Homme teen tööjuures seene-hakkliha-paprika pitsat :P
/otsene vihje!/

Kõik! Side lõpp!

3 kommentaari:

Blogger Helin Loik-Tomson ütles ...

Ma kujutan ette, et Xelyni kook oleks alati söödav, kuni seal sees on šokolaad ;). (Kõik šokolaadiga söögiks :P !)
Ära seda koogi asja nii tõsiselt ka võta :).

mai 24, 2007  
Blogger Liilia ütles ...

Sinu tahtmine sündigu! ;)
"4x-sel" teeme siis sealiha-śokolaadiglasuuriga :P (või midagi sellist)
Mu kõige śokohoolikum, Xel :)

mai 25, 2007  
Blogger Di ütles ...

Ei ela Tlnas, nii et nälgin edasi....

Ärge rääkige mulle toidust, palun. Mul on kõige odavamad kiirmakaronid...IUUUUUUUUUU

mai 26, 2007  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht