26.9.07

Algab uus elu....

Järgmisest nädalast...
E ww ja trenn
T keeltekool
K trenn
N keeltekool
R kõikvõimalike ürituste ettevalmistamine
L kõikvõimalikud üritused
P kõikvõimalikud üritused jätkuvad/lõppevad

Ei, ma olen rahul...nii jääb vähem aega mõtlemisesks, mõtlemine on valus. Mõtlemine mõnedel teemadel tuleks üldse ära keelata...või siis vähemalt kuhugi sügavale kalevi või vaka alla peita...

Minu elu on harilik ja sügisene...mõni inimene arvab, et ta on kõikvõimas ja mõni arvab liiga palju...küsimata, mida mina asjast arvan...aga ka sellega harjub...
Huntidega harjub...tasakesi...huvitav maailm...

Tekkinud on küsimus, kas suhe see ongi vaid seks? Minu mõistes pole selline lähenemine ainuõige, milleks kogu elu ei ole ainult seks...intiimsus on vaid osa suhtest...midagi muud peab ka olema, või olen ma keskaegse mõttemaailmaga.
Ma ei tea...võibolla olen ma lihtsalt vanamoeline...või peaksin hakkama nunnaks?
Millest selline huvi...
Kuulsin trollis pealt vestlust...
1 Beib:"Kle, kuhu sa pärast lähed?"
2 Beib:"Meil on Kaupoga suhe..."
1 Beib:"Käite vä?"
2 Beib:"Ei ma käin Krisoga, Kaupoga ma ainult kepin"
1 Beib:"Aaa...selge, ma pean ka minema Siimu juurde täna, pole nii ammu saanud."
Ja te ütlete et elu ei ole seep?

Kas ma olen blond...või ei saanud ma asjadest sugugi aru...mine sa tea...

2 kommentaari:

Blogger Unknown ütles ...

Elu on üks paras kepp ja keeks. Sa said kõigest ilusti aru :P

september 27, 2007  
Blogger Helin Loik-Tomson ütles ...

Minu meelest on see nagu reklaamvestlus, just hästi kõvasti maha peetud, et kõik ümber ringi kuuleks ja arvaks, et neil on rämedalt lahe elu ;). Ma pakuks, et nad olid nii 13-14 ÄÄRMISEL juhul 15 :P.

september 27, 2007  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht