9.9.07

Joodud...öö ja töö....

Minu esimesed "Joodud"
...huvitav, aga kohati käis ikka see söök suus ringi küll..võõras, liiga võõras, et mõista seda nautida. Liha safran ja rosinad munas...juustu-liha pirukas, magus jäätatud seesamiseemnetega asi...nimetused, milleni ma ei jõudnudki...Datlitega õunakook...kõik ei ole meeles...
Hmm...kala oli hea ja eriti kalakaste, selline veiniäädika ja ürtidega, seda peaks proovima menüüsse rakendada...aga siis tuleks leida viis selle paksendamiseks, maitseomadusi rikkumata, mis omakorda on kahtlane...

Armsaid inimesi näha oli tore :D
Jonnimine ja muu sinna juude kuuluv, mida ma harrastasin kodus enne seda...ei ole tore...
Ja Hulkuril on kummaline võime, mu tujule mõjuda parandavalt....see on Saatanast ja tuleb kõrvaldada enne tagajärgede saabumist. Homsest muutun Hulkuri vastu immuunseks!

Dreia, Mimic, Stu, Karmus, keda polnud nii ammu näinud....Kaidi, Liisa, Sprot, Xelyn, Alari(mitte minu venna), tüdrukud kelle nimed mul alatasa segi läksid ja meelde ei jäänudki...

Ja siis tuli ÖÖÖÖ
Tagasisõit, koos Alari ja Hulkuriga... Vahel on mul tunne, et ma tahaksin niimoodi hea seltskonnaga sõita kasvõi maailma lõppu, noh, et see sõit oleks võinud olla nii kaks kolm..neli...palju kordi pikem...

Aga mida ei olnud, see oli uni....midagi oli sinna toidu sisse pandud, mis mu uninuda ei laskunud...hmm...mis see siis nüüd oli? Tont seda teab, kell 6 ärgata ei olnud siis sugugi tore... :S

Tööle minna samuti mitte...ehh...noojahh...üle elasin, kringel ja tort tehtud üle antud..jalutasin tagasi koju...
Täna on ilus ilm...aga sellegi poolest tahan ma nüüd magada!

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht