30.9.07

Tibiõhtu ja muud asjad....

Oli äärmiselt tore õhtu, üle jumal-teab-kui mitme aja...
Hea seltskond...mis muutis selle õhtu tõeliselt eriliseks...
Dragoni kokkutuleku koosolek...mm...roosa ja täpline ;D oli mu lemmik....:P
Xellu sünnipäeva eeltähistamine, st me alustasime varem ja lõpetasime õigel päeval ja ma suutsin teha koogi, mis oli isegi Xellu jaoks liiga magus!
/me aplodeerib iseendale!/

Hommikune pannkoogivirn...ja Crataga maalesõit...selliste asjade nimel tasub ju elada!

Ma ei ole nii ammu endale midagi sellist lubanud...jah, ma tean, et alati, kui ma endale midagi luban....juhtub see mis tavaliselt, kuid vahel ju võib...

Laupäeval koju jõudes juurdlesin elu ja olemise üle...imelik oli, mu koduste käitumine jättis mulle kummalise mulje...nad nagu kardavad mind ja mu "larpimisõhinat" rohkem veel neile võõrastest inimestest...

Mõnikord ma ei suuda uskuda, et minu elus on sõbrad, see on nii imelik, sest milline ma paistan teile...see ei ole mu päris mina...see on mu mask, mis mind kaitseb ja sel õhtul, koos nendega ma julgesin olla mina ise...hea oli, ehkki ma tunnistan, lihsam mõistmisest on mõista hukka...

Aga sellest hoolimata, nad on mu elus olemas, ja ma võin täna kätt südamele pannes öelda, et ma olen nede jaoks valmis paljuks...ja natuke enamaks ka veel...

Tegin vennalapsega küpsiseid...:P
Kui kodus ei ole midagi...siis tädi Eveli leiab alati võimaluse hankida natuke materjali, et teha muretaigen ja küpsiseid...(A)
Lapsed on nii lahedad...peale igat taigna lahtirullimist, vaadati mulle tõsise näoga otsa ja teatati, et nüüd peab tainast proovima ja siis maitseti kena tükikene...ja ega ma ei keelanud ka...liiga selgelt on meeles oma lapsepõlv ja see kui hea maitsega on tainas...(A)
Teise lapse sünnini on jäänud 3 kuud...hmm...aga mulle on ikkagi tähtsam Elis...rumal...aga see, kuidas ta meie majja tuli...ja kui väga ma teda armastan...
jah, see õeke, või vennake talle on tore...aga, me mõlemad emaga oleme kindlad, et meile jääb meie Elis alati selleks kõige-kõigeks...

Nüüd jõudes tagasi linna, olen ma väsinud...nukker ja kurb...
Ma ei saa muuta asju, mis on muutmatud..aga ma nii tahaksin...tahaksin seda suuta...

2 kommentaari:

Blogger kristel ütles ...

aitäh ja kalli! (}) peatse kordamiseni meesteõhtuna ;)

oktoober 01, 2007  
Blogger Helin Loik-Tomson ütles ...

Suur SUUR aitäh sulle :)!

oktoober 01, 2007  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht