30.7.08

On öö...

Palavus on tappev...istun juba mitmendat tundi rõdul ja vahin linnatulesid...

Ei teagi täpselt miks...
Maskeraadis on mingi arvestatav hulk mängijaid ja see on hea!

Tööl on asjad hullud ja segased
ja see ei ole hea!

Vahel tahaks puhata ja mängida ka...aga kell on juba palju üle südaöö...ja mul ei ole veel rollilehte...ja mul ei ole isegi Aweroni keda selle saamiseks piinata...
:S jah...aga ma olen tubli!Ja tüdrukuid ei kiusa.

Täna on vaja teha inventuur...tööjuures, saata 6 maili, käia rõivalenutuses ja osta veekindlat ja liimiriiet ja vooderdada sellega oma pikk kapuutsiga keep, mütofesti heaks...sest ma ei saa endale haigeks jäämist lihtsalt lubada.

Ma ei taha enam üksi olla...keegi võiks merelt tulla ja ka natukene kodus olla...:S
Üksinduse parim ravim on...maskeraadi kirjutamine.

Kaunist Maskeraadi teilegi...või siis head ööd!

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht