5.7.08

...koju tahaks...maale...

seal on hea...
Just sain harjuda sellega, et puhkan pisut, kui tuleb tööle tagasi ronida...:S

Elu ei ole ilus...aga noh, õnneks on tulemas nädalavahetus...ja sõit Hiiumaale :)
Ettevalmistused puudelõhkumiseks ja meeletuks sööma-saunaorgiaks on alanud, ma muidugi ei kujuta ette, kuidas nad suudavad selle kõik ära süüa...
Kuid see ei ole minu probleem :)
Tegelikult...huvitav oleks teada, et kes on see 5? Peaks Aweronilt küsima...aga ei saa...sest see toob kohe päevakorda küsimuse, mida ma ei ole suutnud lahendada...ja see närib hinge seest...
Miks ei müüda eestis selliseid asju, nagu ma vajan?
Ja miks tellides selgub, et saadetakse vale asi, ja tellitav artikkel on tootmisest maha võetud :S
Nii ei saa ju rallit sõita...seda enam, et leivakast on raske....


Muidu läheb elu rahulikult, hakkan harjuma sellega, et ma ei leia midagi üles ja ei suuda meenutada, kuhu sai pandud mingi ese... on juba 4 päeva Tarmo saabumiseni merelt...
Kodu sisseseadmisel on kulunud mingi müstiline summa puhastusvahenditele ja muudele "must have" asjadele, ilma milleta ei saa hakkama...õnneks lohutan end sellega, et see on ühekodne väljaminek...ma loodan vähemalt seda...

Imelik tunne on kellegiga koos elada...võõristav...nagu ei oleks sind enam üks vaid kaks...
Igatsen...ja see mõjub telefoniarvele laastavalt, kuid õnneks ei ole palju vaja...õnneks on olemas hetked, mille nimel tasub elada.
Jälle...

Aga kas siis armsad olen unustusse jätnud....ei, ei ole...lihtsalt sean end sisse ja siis ootan kõiki "soola ja leiba" maitsma, aga sellega läheb nii...nädal...kuni kaks...kolm...

Homme siis tagasi linna...
Koristama ja ehk, ma leian ka tööriided üles.... :P
Need said kuhugi pakitud...aga kuhu...kes seda küll teab...

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht