16.7.08

500

:)
ma ei uskunud kuidagi et võiksin tähendada üles 500 seika oma elust....

Ja seda teadeandega, et pakun armsatele soola ja leiba...oma üürikodus....loodame, et seekord viimases üürikodus enne päriskodu...

Homme...alates kella 19-30st......kuni mul jõudu on ja Tarmo koju jõuab....
Elu on veider...Elu on kummaline...Elu vähemalt on :)
Ja ma annan kõik andeks....

Ja ma armastan inimesi, kes mind ümbritsevad...armastan Teid väga, sest ilma Teieta pole ma see kes ma olen...
Üks asi oli veel...see, et Maskeraad 4 - alapealkirjaga.....
/kahjuks seda veel ei ole/ on plaanis
11.oktoober Askari puhkemajas Tartu lähedal.
Mängijaid seekord täpselt 35 ja ei ühetgi enam!!!

Esimesed regajad on juba kirjas.... ;)
Kiirustage sõbrad ja mängukaaslased :D!!!

2 kommentaari:

Blogger Triin ütles ...

Registreerun *blinkblinkblink*

:)

juuli 16, 2008  
Blogger Erik ütles ...

... ei leia kohta, kus regada saaks.... ^__^

juuli 16, 2008  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht