6.7.08

Valus on...

... mõned inimesed teevad haiget
ja see, kui on nii valus...
paneb minu kuu vähis kapselduma ja peitma oma mina...kuhugi sügavale, kus seda keegi ei leia...
Sinna, kus on minu "imeõrn ja süüdimatu lapsemina"
....armastus teeb haiget...
kui mul ei ole õigust teid armastada, selle eest, et te mu elus olemas olete...
siis mõelge, kas te vajate mind...inimesena, sõbrana, kaaslasena...
või siis pigem vajaliku tegelasena, kellel on hea süda ja kes on valmis aitama alati...
olgu siis hea sõna, kokkamise või rahaga...

Kuni ma ei tee sellega haiget...kas on siis vaja teha mulle haiget....
Las ma armastan Sind kaugelt, siis haiget Sa ei saa...
/Dagö/


Ma ei tule liiga lähedale...ma ei roni sinna kuhu ei kutsuta...ma lihtsalt olengi armastus, hoolivus, sallivus ja ma kiirgan seda enda ümber...kui see teile ei meeldi, ei ole vastuvõetav....siis palun minge lihtsalt ära...
Nii on kõige lihtsam.

Ja teie, kes peate taluma minu sõprust...minu hoolitsust ja armastust leppige sellega...
et on armastus ja see tuleb ise meie juurde täis armu ja tõde, tingimusel, et me hoiame oma sõpru kogu oma südamest, hingest, meelest, - seega tõeline armastus (agape) on armastus tões, mis ei hävi ilmaski...
Ma ei suuad hoolida ja armastada kogu maailma...kuid neid, kes on kinkinud mulle hindamatu väärtuse - oma siira sõpruse, neid inimesi pean ma alati kalliks.

Vesine olemine on...pisarad ja arvutiekraan ei sobi kokku...
Lootusetu!!!

Ah, et millal ma ometi õpin ütlema TÕDE näkku, seda alasti ja valusat TÕDE?
Ehk siis, kui minu kõrvale on jäänud need, kes mind hoiavad, minu enda pärast...

PS:
Palun anna mulle andeks, et Sa seda siit pead lugema, tõe näkku paiskamiseks, ei ole mul lihtsalt jõudu ja ega Sa seda iseomaenese tarkuses nagunii mõista ei suudaks
.

1 kommentaari:

Blogger Milady Verity ütles ...

Sellistel hetkedel on raske midagi öelda. Eriti kui arvestada, et reaalses elus tean ma sind vähe. Aga siinpool ekraani, lugedes blogi, mis hingega kirjutatud, tahaks tulla ja kallistada ja pühkida ära su pisarad, et sa poleks enam kurb ja katki. Nii ääretult palju olen ma ise olnud sellises olukorras ja nii ääretult vähe on mulle tuge pakutud. Kui kasvõi teisalpool keegigi tunneb, siis ehk äkki, äkki sa naeratad. Kasvõi tibanatukene. Ja sul on ehk äkki natuke parem olla. *Pai*

juuli 07, 2008  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht