1.2.09

Nii, kiire, nii kiire....

Vahepeal sai tegeletud masendusega....ja tujutsemisega ja siis jonnimisega...

PAGAN, täna sain kellelti armsalt inimeselelt nii ilusa ja täitsa isetehtud shokikese...
Aga kättemaks saab olema magus...

Aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida...vaid sellest kui väga mulle meeldib, kui plaanist asja saab...vahel ei saa ka...aga sellest sai ja see on niii hea plaan...
Ma nii mõtlesin ja leiutasin...oh, ma olen kuripahakolekaval tegelane, vahetevahel...mitte kogu aeg...

Homsest siis kiisusid hoidma...hankisin juba komme ja kaks kena mänguasja...
Mõelda vaid istud õhtul kass poeb sulle sülle...pehme, armas...soe...sosistad talle kõrvasisse saladusi...ja kirjutad mõne luuletuse vaadates aknast välja...naeratad ja mõtled, kui õnnelik on kassikeste "emme" ja et ta saab olla rahulikult mõtlemata, mida kullakesed peavad tundma...

Ma tahaks nii rääkida kellelegi kavalusest mille ise välja mõtlesin, aga siis poleks see enam saladus...pole viga, õnneks 6.veebruarini pole kaua aega...elan üle..:D

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht