7.12.08

Õmblik...

Oh...nüüd võiks mõni hea mäng tulla, sest ma sain kallitelt kodustel kena armsa imeilusa, lumivalge, siitlse, mõnusa -ÕMBLUSMASINA.

Oh, kuidas näpud sügelevad mingi ekstravagantse kostüümi tegemise järgi...pitseja satse ja krookeid ja muud...rohkem ja veel rohkem ja veel rohkem...

Tegin esimesi õmbuskatsetusi...see õmbleb :D
Isegi minusuguse käes...kes ma ei tea ja pole eriti õppinud, kuida fantaasia on hea ja loogeline loogika on see kõige õigem...

Tööl läheb huvitavalt...mis siis nüüd teha, kui teine on haige ja mina pean minema mujalel...mul on eraelu ja plaanid ja koosolek...AGA, keda see huvitab???
Mitte kedagi...homme jälle tööl....siis juba, hmm...4päev jõrjest 13h.

Edu mulle!
Aga vähemalt ei ole ma ju töötu...
/me lohutab ennast ja kaob tagasi pliidi juurde.

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht