10.11.05

Kokkuvõte nädalast

kaos, meeleheide ja korralagedus jätkuvad.

Teen tööd,
siis teen tööd ja tööd teen ma ka,
hmm, mis veel, aaa - tööd teen
ja siis tegelen oma tööga
ja natukene kulub viimsel ajal ka töö peale,
noo, tööd teen, saate aru, tööd!
Ja kui mul sellest kõigest siis veel aega üle jääb, siis ma teen tööd ka!

Ma pean endale kuhugu märkmeid tegema!/kuhugi, kust ma neid ka aegajalt loeksin, või need olukorrad ise minu juurde jõuaksid../mugav kas pole!
1. Räägi Gregikuga!
2. Räägi Ajaga!
3. Räägi Aweroniga! /ürita vältida ta nurruma hakkamist/
4. Räägi Grimmuga!
5. Räägi Siilikese ja Vahvaga! /ja ära unusta seda!/
6. Kontrolli üle, kas KÕIK on saanud kätte rollilehed, ja kui pole siis miks? Siis lepi ära arvutiga ja saada need uuesti üle!
7. Leia keegi, ke kallistaks mind lohutavalt /reaalis/ ja ütleks, et ma näen ikkagi veel välja olenemata üleelamistest töörindel ja magamata öödest...
8. DRAGONI KOKKUTULEKU JAOKS KOSTÜÜM!!! /seda mida tahan, seda ma ei saa...seda mis meeldib, see pole eriti kättesaadav ja üldse... niuks!/

Acrata on kallis!

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht