12.11.05

Kurat ja põrgu!

...nii tige kui täna pole ma küll oma elus tükimat aega olnud!

Ma oleksin selle HOT.ee õhku lasknud kogu täiega, aga ma ei oska ja sellepärast ma ainult karjusin, märatsesin ja siis vabandasin inimeste ees...ja püüdsin teha vigade parandust...

Nuuks...sorry!
Ma hakkan kasutama G-maili, kohe pärast Maskeraadi, ausõna ja unustan üldse sellise koha nagu hot, sest see on niiiiiiiiiiiiii mõttetu koht ja sealt ei lähe rollilehed kohale!

Armsad selle segaduse all kannatajad, ma luban, et likvideerin selle asja homse päeva jooksul. Rollilehed saadan DRAGONIS ja PS-iga!

Kui ma nii tige ja enda peale solvunud poleks,
siis ma ütleks midagi ilusat ka, aga ei saa...

PS
Armasust ei ole olemas,
ometi ma armastan täpselt niikaua -
kuni ma ei tee sellega kellegile haiget!

8 kommentaari:

Blogger Eruvyreth ütles ...

Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.

november 14, 2005  
Blogger Eruvyreth ütles ...

Armastus on olemas, siis kui ta on mõlema poolne ja pole isiklikust egoismist pimestatud.
*ütleb inimene kes ei usu enam eriti midagi*

november 14, 2005  
Blogger Morgie ütles ...

võib ka nii:
armastus on kusagil olemas, aga mind see ei puuduta

november 14, 2005  
Blogger Kuldmari ütles ...

Ma ei hakka siinkohal seda mõttekäiku uuesti aretama, mis ma Grimmule hommikul kuskil viie ja kuue vahel pimedal surnuaial jalutades ette mõmisesin. Ehk ta lihtsalt räägib sulle edasi.. Aga tõsi on see, et: "in vino veritas".

november 14, 2005  
Blogger Eruvyreth ütles ...

Joodame inimese täis ja siis saame kogu tõe teada.

november 16, 2005  
Blogger Liilia ütles ...

Kullakesed, ma olen karsklane, see viimane asi ei õnnestu kohe kuidagi! :P

Ja Armastus...
EI ma armasan, vahel liigagi palju, vahel liigagi mõtlematult vahel liigagi haiglaselt...ja see teeb haiget! (nii neile kui mulle... kõik mis ei tapa teeb haiget!)
Valus on!

november 16, 2005  
Blogger Kuldmari ütles ...

Keskmise eestlase probleem on lihtsalt selles, et ilma lisaannuseta midaiganes siis ei kipu ta üldse keelepaelu kerast lahti laskma. On muidugi erandeid. Ja usun, et paras annus magamatust ja varahommikune aeg olid umbes sama toimivateks mõjuriteks kui joodus vein (mida oli tegelikult vaid väheke). Ja nagu sedastatud: suurem hulk somnikuid käitub ühtmoodi jaburalt sõltumata tarbitud etanooli kogustest. Seega võib ka öelda: "in somnia veritas est". Liilia, rohkem somnikute seltskonda!

november 16, 2005  
Blogger Liilia ütles ...

Liilia ei ole Somnik :$
isegi pool-Somnik mitte :(

Liilia on alsik :P
..ja natukene eriti segane...
hetkeolukord ja asjade kuhjumine mitte traditsioonilstel meetoditel teeb oma töö...

november 17, 2005  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht