20.12.05

imelik

ma olen veel elus...

Täna "õnnestusid" paljud asjad...
Pillasin töötava miksri kraanikaussi kus olid vees kartulid...plahvatas...õnneks mitte eriti eluohtlikult.
Lasin õhku meie kohaliku mikrolaineahju ja selle tagajärjel ei töötanud ka külmkapp, kuna neil oli sama pistikupesa ja pikendusjuhe.

Ja tegelikult...vot nüüd ei suuda ma aru saada...kui valada ära kartulitelt vesi...siis kuum aur, mis tõuseb paneb kindlasti tööle tuletõrjehäire...AGA kui lasta õhku mikrolaine ahi ja mikser...pole alarmil sellest sooja ega külma...ehkki esimesel korral oli köök paksu suitsu täis ja teine kord...natukene isegi rohkem...aga ei vaikus...

Saa nüüd siis asjadest aru...
Ma arvan, et keegi on segi...mina või siis maailm?


Your inner spirit is lost ...

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht