15.12.05

hetked

...päästavad nii mõnegi päeva...

Nagu ka täna juhtus...
Hulkur tuli läbi, millegi järgi, mille ma talle lubasin. Nii tore oli teda näha :D
ja veel toredamaks läks kogu lugu siis kui ta teatas, et tõi kaasa oma "maitsmismeele" - mu päev oli äkki hea ja ilus.

Jah, muidugi ei saanud mina kohe pihta, millest ta rääkis, aga kui ta tuletas meelde meie eileõhtust telefonikõnet ja seda, et ma Aweroni olin "degustaatoriks" - uute kuninaaria-alaste üllitiste esimeseks proovijaks nimetanud...
Ma sain pärast seda sellest isegi aru, kui ta oli öelnud, et ka Aweron tuleb sööma!

Päev oli hea, kaks head inimest korraga ja mu peolaud sai tänu sellele õigel ajal valmis, ehkki ma ei saanud nendega jutustada rohkem, kui viis minutit, sellest piisas.
Nende nägemisest piisas, et halb päev sai muutuda heaks! Tähh!

Soovidest...
Grimmut tahaks näha! Kasvõi korraks... hetkeks... Tunnen puudust tema erilisest olekust ja oskusest keerata kohe teisele lainele...mina ikka veel ei suuda...
Mängida tahaks, kasvõi natukene... üks larp, mu hingele palsamiks...
JÕULE EI TAHAKS! ikka on mingi jõuluvastikus...ja see on halvanud mu mõttemaalima...

Üks hetk...FOR ME!

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht