12.1.06

Unenägu vol 4

...magasin oma voodis, vastik tänavalaternate kuma värvis toa sisemuse naljakalt hallikas-kollaseks, ma ei tea, miks aga äkki lõin silmad lahti, sest minu voodi äärel istus keegi.

Hõõrusin üllatunult silmi ja vaatasin veelkord - ei, see seal, ei kadunud kuhugi ainult vaatas mind oma musta kaabu alt...tundsin endal ta pilku.
"Nii, et hakkad normaalseks? Ei tea, kas on mõtet..." ironiseeris ta üleolevalt ja lükkas kaabu silmilt.
"Hulkur...sina?" ei suutnud ma uskuda...ja raputasin pead.
Minu kohalt laualambilt, kostus hääl:" Sa ei pea kartma, ma olen siin!"
"Mida?" kohkusin ja vaatasin sinna...
Aweron...pisike, seljas inglitiivad ja aupaiste ümber pea...
"Sa ei pea muretsema, Saatan, ei saa sind, sest mina - sinu Kaitseingel olen siin! Ja ma pole üksi...Saatuseingel on ka siin ja Lapsemeelsuseingel!" teatas ta rahulolevalt ja vaatas võiduka näoga sinna kus istus Hulkur, vaatasin ringi..jah, lauaserval istus Xsellu ja kõigutas lapsemeelselt jalgu ja tegi Hulkurile nägusid, ja riiulil, küünlajala peal istus Acrata ja keris punast lõngakera, nähes, et ma olin teda märganud, naeratas ta ja sõnas:"...noh suutsid jälle kõik sõlme keerata...Tubli tüdruk!"
Vaatasin voodiservale...
Hulkur istus endiselt seal:"Noh, mul aega jätkub!" sõnas ta ja võttis kaabu peast pannes selle voodile ja visates jala üle põlve... Ma ei uskunud oma silmi, ta peas olid kaks sarve, mis toas punakuldselt hõõgusid.
Aweron vaatas Hulkurile otsa ja teatas:" Asjata raiskad aega...ega me ei lähe kuhugi..." ja Xsellu lisas naerdes:"Oi, kui õige ajaksime ta naerma, naerev Saatan..see kõlab nii hästi!" ja plaksutas oma tiivaksi.
Hulkur irvitas üleolevalt talle vastu, paljastades oma särv-valge naeratuse:" Colgate!"
Kapiuks avanes ja sisenes Grim. Oma Surma kostüümis ja vikatiga... Nüüd on puudu veel ainult mingi Jumal ja saame täis komplekti tegelasi...jõudsin mõelda...Kui kuulsin kuidas Aeg ütles:“ Sorry, Tupsu, sul on aeg üles ärgata!“
Ja helises äratuskell...

Mida me sellest järeldame?
MAGADA ON OHTLIK!
Kui ma juba isegi unes magan...ja siis selliseid asju näen...siis mul pole lihtsalt sõnu... Ja ikka ja jälle need samad inimesed jalutavad mu unenägudest läbi... Ma vajan unenäoseletajat!!!

PS: Homme on ILMAPLATS! Mängida või mitte...selles pole küsimust!

2 kommentaari:

Blogger Gea ütles ...

Mis siin ikka seletada, küllap ma olen jumal

jaanuar 12, 2006  
Blogger Morgie ütles ...

hahhaa, kas sa tellid selliseid unenägusid?

jaanuar 16, 2006  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht