13.3.06

Head isu...

Minu viimase aja toit kujutab endast antibiootikume vahekorras üks kolmele valuvaigistitega...
Sellest tulenevalt vegeteerin...st oleks nagu elus...aga ei oleks ka..oleks nagu surnud aga ei oleks ka...oleks nagu ükskõik kõigest ja kõigist kuni valu hakkab jälle ja siis enam ei ole ükskõik siis on tigedus...

Kui kaua see kestab? Kes seda teab...arst..kahtlen ka selles...

Inimestel on kummaline komme ära kaduda...
Nojahh...ju siis olen leidnud valed inimesed, need keda mina vajan, mitte need kes vajaksid mind...

Elu on kummaline...kui nüüd mahti saan kirjutan siia unenäo vol 5 üles...
Siis te usute et valuvaigistid anitbiootikumidega koos on hullem kui paranoia...

1 kommentaari:

Blogger Di ütles ...

Mina ei ole ära kadunud. Mis siis, et viimati vaat et vastu pead anti... Aga sind ei ole netis ja mina ei ela Tallinnas. Ja ma ei oska väga telefonis rääkida. Aga urr, ma ei ole ära kadunud ja ei kavatse seda lähitulevikus teha ka.

Ma olen lihtsalt vatstik perssekukkunud ravitseja, kellest sai EMO.

märts 17, 2006  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht