7.3.06

...

jõud lõppeb ei jaksa enam...

Esmaspäeval sain teada midagi, mis purustas mu südame miljoniks tillukeseks tükiks, sest minu lähedal purunes maailm. Maailm mis tähendas mulle õnne sümbolit - aga õnne selles maailmas enam ei ole... On valu, piin ja meeleheide ja ma ei saa muud teha, kui panna käed ta ümber ja öelda, ma olen su kõrval, toetu mulle...
Aga need on ainult sõnad... Sõnad, mida ta teab, sest ma olen talle oma...
Asju mis on toimunud olematuks ei saa teha...maailm on katki ja killud lõhuvad kõik enda ümber.

Täna, nagu veel eilsest oleks vähe, sadas sisse tervisekaitse, keset minu suurpuhastust, mida ma ca kord kuus teen... Mis edasi saab näitab aeg...aga nojahh...
Kõik oli laiali, kõik oli täis lappe ja harju ja puhastusvahendeid jne
Ja boss kutsuti vaibale...

Nii...mis saab HOMME???
Ma ei tea... Ehk on aeg alustada paanikat.

Mental note: Pärast õnnehetki tuleb alati õnnetus, miks?

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht